Reklame voor Braunlage

19 januari 2019 - Braunlage, Duitsland

Voor iedereen die een indruk van Braunlage in de winter wil, onderstaande link kopieren en in google plakken.

Het is hier nu echt winter. Je kunt je auto nauwelijks ergens parkeren want langs de kant van de weg ligt de sneeuw.

Frans werkt nu alleen nog binnen en ook daar vriest het!!   De koffiefilter zat vast gevroren en het ijs stond in de thermoskan.  Koffie drinken we nu thuis, dan kunnen we even doorwarmen

Maar het huis schiet wel op, er iggen al afvoerbuizen voor toilet en wastafels, binnenwanden staan al.

Verders gaat alles z'n gangetje hier.

Groetjes allemaal

1. Martin:
    WoW lieve mensen!
    Dat ziet er fantastisch uit! Het wordt wel een heel mooi huis! En leuk om ook dat filmpje te zien van Braunlage in de winter, wij kennen het natuurlijk alleen van de zomers! Veel succes en plezier!
    Wij hebben er overigens sinds 2oktober een tweede hond bij. Hij komt uit de omgeving van Barcelona, is 2,5 jaar oud en heet Xavi. Hij is een mix Mechelse herder. Bajo en Xavi kunnen het heel goed vinden met elkaar!
    Lieve groeten Liang, Harriët en Martin.
  2. Sara:
    20 januari 2019
    Zo te horen is het eerste nachtje vorst dat wij net in NL hebben gehad niets vergeleken met de winter bij jullie, haha.
    Succes met de kou daar!
    Groetjes Sara en Zoë
  3. Trudy.snel:
    20 januari 2019
    hallo Frans Viola en Orry. wat wordt jullie huis mooi! gaat alles een beetje naar wens?
    groetjes gerard en trudy
  4. Margriet:
    25 januari 2019
    Mooi dat winterse Braunlage. Biedt zelfs nieuwe mogelijkheden voor ijskoffie.
    Wij hadden in Den Helder deze week ook een dagje sneeuw, voor mij precies genoeg.
    Prima tip om Braunlage te promoten via filmpje. Geeft een aardige indruk van de prachtige natuur en het dorp. De charme van het dorp is dat de tijd er stil heeft gestaan, zegt een van de toeristen. Als je vervolgens de mode in de etalages ziet, begrijp je die opmerking nog beter, "local look" of ????
    Hebben jullie de ski-latten dit jaar al een keer onder gebonden of laten alle werkzaamheden dit nog niet toe? Vergeet niet te genieten hoor, op z'n tijd even relaxen moeten jullie je ook gunnen.
    Het is een hele klus maar de foto's laten wel al zien dat het een prachtig chalet wordt.
    Heel veel succes verder en groetjes allemaal, Margriet